Nuffnang Ads

Friday 9 December 2011

kain sutera vietnam

Assalamualaikum...mari mari mari....

Perbagai jenis kain yang akan saya paparkan di dalam blog ini.
sudah semestinya yang terbaik dari Vietnam terus ke hadapan pintu rumah anda.

ada Vietnam Silk, ada Japanese Cotton, ada English Cotton, ada Sateen biasa, ada Shinfong Sateen dan yang paling HOT Cotton Silk

harganya murah murah murah.

Bila saya tawar menawar harga dengan penjual kain dari vietnam,dia cakap."CANNOT...NO ROPHIT"...

walau dia cakap NO ROPHIT pun saya cuba juga tawar dengan harga yang murah,supaya saya dapat menjual murah dengan tuan puan.

Semoga tuan puan akan berpuan hati dengan perkhidmatan saya ini.

                       kalau saya tawar menawar peniaga ni akan cakap CANNOT...NO ROPHIT...

Bye..jumpa lagi

No comments: