Nuffnang Ads

Friday 9 December 2011

Bagaimana membuat tempahan.

Assalamualaikum..

Berjumpa lagi kita.

Saya membayangkan pasti tuan puan yang berminat dengan pembelian online nak tahu macam mana caranya membuat tempahan.Mudah sahaja

1.Tuan puan pilih corak kain dan jenisnya mengikut kod yang akan saya berikan pada kain tersebut.

2. Hantar mesej pada saya di talian 0166981072/0166981073 untuk memberitahu kod kain yang tuan puan pilih.

3. Mesej tuan puan akan saya reply dengan mengatakan kain yang tuan pilih telah saya asingkan.

4. Buat bayaran di Maybank atau maybank2u pada number akaun 154110071143.MOHD RAZALI BIN SHAHARI

5. mesej kembali apabila bayaran telah dibuat.mesej juga alamat dimana tuan puan hendak kain itu dihantar


Saya berpegang kepada "kepuasan pelanggan adalah keutamaan".....jika kain yang tuan puan terima tidak menepati citarasa yang tuan puan inginkan,wang tuan puan akan dikembalikan setelah kain tersebut telah saya terima kembali.

alamat saya

No.3 Jalan Murni 6,
Taman Mas Merah Batu Berendam,
75350 Batu Berendam,Melaka.


                                               Ben Thanh Market.pelbagai kain berkualiti dijual
bye.

No comments: